Επιστροφές Προϊόντων.

 

  • Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης του «freshpharmacy.gr Φαρμακείο Σ. Τσιακίρης & Σία ΟΕ.».
  • H επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα δέκα (10) εργασίμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής (π.χ. το προϊόν να μην έχει ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την αποστολή του προϊόντος σε κατάλληλη συσκευασία – όχι σε φάκελο).
  • Οι επιστροφές θα πρέπει να πραγματοποιούνται με εταιρία ταχυμεταφορών και όχι με το ταχυδρομείο, εκτός από τη περίπτωση που πραγματοποιηθεί αυτοπροσώπως από τον πελάτη στο «Φαρμακείο Σπυρίδων Τσιακίρης και Σία Ο.Ε.».
  • Στη περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής του συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
  • Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται εντός χρονικού διαστήματος τριάντα (30) ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από το «freshpharmacy.gr Φαρμακείο Σ. Τσιακίρης & Σία ΟΕ.»
  • Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.
  • Σε περίπτωση που η επιστροφή των προϊόντων δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα των δέκα (10) εργασίμων ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το «freshpharmacy.gr Φαρμακείο Σ. Τσιακίρης & Σία ΟΕ.» έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι :  «Φαρμακείο Σπυρίδων Τσιακίρης και Σία Ο.Ε.» – οδός Μεγάλου Αλεξάνδρου 28 – Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκης, Τ.Κ. 561 23.

 Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους αποστολής, προχωρούμε σε αντικατάσταση ή σε επιστροφή χρημάτων που αντιστοιχούν στην αξία των προϊόντων, ακολουθώντας την παρακάτω

 

Διαδικασία Επιστροφής :

  • Συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με τα προϊόντα με την συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών του φαρμακείου μας (ΕΛΤΑ courier) και με χρέωση παραλήπτη. Μέσα στο πακέτο αποστολής θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν, καθώς και την απόδειξη αγοράς.
  • Εφόσον ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε σε σχετική αντικατάσταση ή πίστωση του αντίστοιχου ποσού σε τραπεζικό σας λογαριασμό, Paypall ή πιστωτική, εφόσον η αρχική πληρωμή είχε γίνει με αυτό τον τρόπο.
  • Σε περίπτωση που παραλάβουμε το πακέτο επιστροφής προϊόντος και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις της, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό, αλλά θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαρύνουν τον ίδιο.
  • Στο φυσικό κατάστημα : καλείτε στο τμήμα εξυπηρέτησης για να προηγηθεί συνεννόηση και παραγγελία του προϊόντος που θα αντικατασταθεί. Στη συνέχεια, φέρνετε το προϊόν στο χώρο του φαρμακείου μαζί με την απόδειξη αγοράς και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται επιστροφή της αξίας του προϊόντος/των προϊόντων στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία.

Το ωράριο των αλλαγών είναι Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 13.00-14.30  (εκτός Σαββατοκύριακου).

 

Σε περίπτωση αλλαγής με επιθυμία του πελάτη :

  • Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα των δέκα (10) εργασίμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του και να πληρούνται προϋποθέσεις επιστροφής (π.χ. το προϊόν να μην έχει να ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την αποστολή του προϊόντος σε κατάλληλη συσκευασία και όχι σε φάκελο).
  • Τα έξοδα της επιστροφής καλύπτονται από τον πελάτη.

Προσοχή : η αποστολή πρέπει να γίνει με εταιρία ταχυμεταφορών και όχι με απλό ταχυδρομείο.

  • Το δέμα που θα επιστρέψετε θα πρέπει να συνοδεύεται με μια φωτοτυπία της απόδειξης και τον κωδικό ή τους κωδικούς με τον οποίο ή τους οποίους θέλετε να αντικατασταθεί.
  • Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, μας αποστέλλετε τον τραπεζικό σας λογαριασμό (σε περίπτωση που η αρχική πληρωμή είχε πραγματοποιηθεί με κατάθεση ή αντικαταβολή) ή πιστώνουμε την πιστωτική σας κάρτα, εφόσον η αρχική πληρωμή είχε γίνει με αυτό τον τρόπο.
  • Αφού πραγματοποιηθεί o σχετικός έλεγχος από το αρμόδιο τμήμα και πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε στην αντικατάστασή του ή στην επιστροφή των χρημάτων.
  • Σημειώστε ότι, εάν μετά την αλλαγή η παραγγελία δεν υπερβαίνει το ποσό των 80 €, θα υπάρχει η χρέωση των 4.00 € εξόδων αποστολής + 2.00 € αντικαταβολής.

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ :

  • Σε κάθε περίπτωση πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης του «freshpharmacy.gr Φαρμακείο Σ. Τσιακίρης & Σία ΟΕ.». Τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος, οι βρεφικές κρέμες, snack, τα έτοιμα βρεφικά γεύματα καθώς και τα προϊόντα ψυγείου δεν επιστρέφονται.   – Αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι περιεχόμενο πακέτου προσφοράς δεν γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου.

Μάθετε τα νέα του φαρμακείου μας!

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.